Warto dodać, że w tym roku Weber Shandwick otrzymał także kilka innych nagród i wyróżnień, m.in. tytuł Agencji PR Roku w USA (PRWeek US Agency of the Year 2005) i Agencji Roku Holmes Report 2005 (Holmes Report Agency of the Year 2005). Z kolei znane czasopismo branży reklamowej Advertising Age sklasyfikowało Weber Shandwick na 1. miejscu swojego rankingu agencji PR (Advertising Age’s Highest Rated PR Firm). Ponadto, poszczególne oddziały Weber Shandwick uzyskały także w 2005 r. nagrody w najbardziej prestiżowych konkursach PR: IPRA Golden World Award i SABRE Award.
Weber Shandwick, wchodzący w skład The Interpublic Group of Companies (skrót IPG na giełdzie nowojorskiej), jest jedną z wiodących w świecie agencji public relations, posiadającą oddziały w kluczowych stolicach medialnych, biznesowych i rządowych na całym świecie. Weber Shandwick jest liderem w public relations marketingu, sprawach publicznych i doradztwie w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, zapewnia także usługi w zakresie reklamy wspierającej, badań rynkowych i komunikacji wizualnej.
The Interpublic Group of Companies znajduje się wśród największych na świecie organizacji reklamy i usług marketingowych.
Weber Shandwick, największa światowa agencja PR, działa poprzez 75 własnych biur oraz agencje stowarzyszone. W Polsce Weber Shandwick jest reprezentowany przez stowarzyszoną z nim od 10 lat agencję Sigma International (Poland) Ltd.