Warszawskie biuro Weber Shandwick jest częścią jednej z największych i najbardziej utytułowanych agencji PR na świecie. Trzy razy z rzędu agencja zdobywała Wielką Nagrodę Narodów Zjednoczonych za kampanie służące rozwiązywaniu światowych problemów. Polski Weber Shandwick powstał
w kwietniu 2006 r. w strukturach grupy firm komunikacji marketingowej McCann i kontynuuje 9-letnią historię agencji PRisma Communications. Konsultanci agencji świadczą pełny zakres usług PR
w ramach działów komunikacji korporacyjnej, finansowej, konsumenckiej, technologicznej i związanej z ochroną zdrowia. Agencja specjalizuje się również w szkoleniach medialnych i symulacjach kryzysowych. Firma aktualnie zatrudnia 20 pracowników.
Klientami Weber Shandwick są między innymi: MasterCard, Grupa SEB, Polska Izba Ubezpieczeń, Grupa Żywiec, ExxonMobil, Program Odpowiedzialnej Sprzedaży STOP18!
Partnerami Zarządzającymi agencji są Anna Czaplicka i Andrzej Godewski. Pani Anna Czaplicka od 12 lat pracuje w branży PR. Specjalizuje się w obsłudze firm z branży FMCG, farmaceutycznej
i technologicznej. Wcześniej client service director w PRisma Communications, przez 6 lat pracowała
w agencji Burson-Marsteller Poland, a następnie kierowała działem obsługi klientów farmaceutycznych w Feedback/Hill and Knowlton. Pan Andrzej Godewski w branży PR pracuje od 11 lat. Jest byłym dziennikarzem Wprost i Życia Warszawy, pracował również jako dyrektor ds. mediów w Gravis PR, dyrektor ds. obsługi klientów korporacyjnych w Mmd oraz jako media manager w Burson–Marsteller. Jest wykładowcą Studium PR Politechniki Gdańskiej.
Weber Shandwick jest zaangażowany w prace wszystkich najważniejszych organizacji PR na świecie. Cieszymy się, że możemy włączyć się również w prace ZFPR i wspierać związek we wzmacnianiu wizerunku public relations w Polsce. Wierzymy, że tylko w ramach ZFPR będziemy mogli zwiększać znaczenie PR w komunikacji marketingowej i rozwijać rynek dla naszych usług – powiedział Andrzej Godewski Partner Zarządzający Weber Shandwick.