Od stycznia 2011 wyszukiwarka nieruchomości Morizon.pl, która niedawno zapowiedziała debiut na NewConnect, współpracuje z siecią biur nieruchomości WGN. Współpraca ma przede wszystkim charakter promocyjny.
WGN jest największym polskim koncernem obrotu nieruchomości, z marką rozpoznawalną zarówno w Polsce jak i na świecie. W kraju i zagranicą posiada 75 biur, z którymi współpracuje głównie na zasadzie franczyzy oraz bazę około 17 tysięcy ogłoszeń.
Obszerna baza ofert biur zrzeszonych będzie automatycznie importowana i publikowana w serwisie Morizon.pl. Zapewni to zwiększenie liczby odbiorców obu stronom umowy. Z danych MegaPanelu/PBI wynika, że wyszukiwarka generuje ponad 2,5 mln odsłon miesięcznie oraz jest najszybciej rozwijającym się serwisem ogłoszeniowym z branży nieruchomości. W zakres współpracy wchodzi również publikowanie najnowszych raportów i analiz ekspertów Grupy WGN w serwisie Morizon.pl.
„Nawiązywanie współpracy z największymi graczami na rynku to kolejny etap ekspansji naszego serwisu. Chcemy wkrótce dogonić najpopularniejsze wyszukiwarki i konkurować z nimi aktualnością i kompletnością naszych ofert. Poszerzenie naszej bazy o oferty z sieci biur WGN to zdecydowany krok naprzód” – komentuje Bolesław Drapella, prezes Morizon.pl.
Źródło: Interlook Consultancy