Marketing i PR
McDonald’s i MTV rozpoczynają współpracę
Firmy McDonald’s i MTV rozpoczęły współpracę od imprezy w Londynie. Wzięły w niej udział grupa Lola Ray oraz …
5 lat Interia.pl
Obecnie Interia.pl (http://www.interia.pl/) to ponad 100 pracowników, kilkadziesiąt różnorodnych serwisów i usług, …
Redukcja na akcje Śrubexu
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z tak dużego zainteresowania inwestorów naszą spółką. Rokuje to dobrze notowaniom …
Agape dla EXPO XXI
Agape przygotowała nowy projekt graficzny i odświeżyła koncepcję wydawniczą newslettera. Do kompleksowej obsługi …
Spin Communications dla Polskiego Leku
Początkiem działań PR dla preparatu Vamea była konferencja prasowa pt. „Moja kobiecość, moja seksualność”, która …
„Encyklopedia Leków” w Newsweek Polska
Przewodnik po najchętniej kupowanych przez Polaków lekach dostępnych bez recepty został stworzony pod hasłem „Lecz …
Pakiet regionalny "Gazeta Wyborcza i Metro"
Pakiet „Podwójne uderzenie" obejmuje poznańskie wydanie „Gazety Wyborczej" i dziennika „Metro". Każdy reklamodawca …
ACCAdemia zaprasza absolwentów
W ramach ACCAdemii zainteresowane osoby mogą uczestniczyć w szkoleniach przygotowujących do zdobycia …
Codec i Capgemini podnoszą wydajność firm
Polski oddział międzynarodowej grupy informatycznej specjalizuje się w rozwiązaniach biznesowych, które pozwalają …
ARRS Effectica poszerza struktury strategiczne
Michał Stankiewicz będzie odpowiadał za implementację nowych narzędzi strategicznych opracowanych przez agencję na …
Oficjalne dane dotyczące zainteresowania internautów „Listą Wildsteina” w Gooru.pl.
Wśród najczęściej wyszukiwanych nazwisk ( o które pytali internauci ) na „Liście Wildsteina” znalazły się: TOP …
„Literatura na obcasach” – G+J wydaje polskie bestsellery
„Literatura na obcasach” to seria popularnych polskich bestsellerów. Tworzą ją pełne ciepła, humoru i wzruszeń …
Agencja Kofeina i Union Investment TFI nadal razem
Tegoroczna kampania „o doskonałym zysku” rozpoczęła się już w styczniu emisją spotów telewizyjnych wspieranych …
BPH partnerem Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej
BPH SA jest wiodącym polskim bankiem uniwersalnym, koncentrującym się na obsłudze wybranych grup Klientów poprzez …
IQ Marketing dla CitiFinancial
Akcja promocyjna skierowana jest do obecnych i potencjalnych klientów CitiFinancial w wieku 25-65 lat, czynnych …
2 miliony próbek kremu w prasie
To element kampanii reklamowej przygotowanej od strony mediów przez dom mediowy Optimedia. Jej celem jest …