Od 1 stycznia 2004 nowymi członkami wspierającymi IAB Polska zostali: dostawca technologii RSI Sp. z o.o., agencje interaktywne OS3 s.c., Webservice Sp. z o.o. (Grupa SOLIDEX) oraz Agencja Interaktywna Internet Designers Sp. z o.o. z Wrocławia. Ponadto w poczet członków zwyczajnych przyjęto 11 osób, na co dzień związanych z rynkiem internetowym, m.in. z agencji interaktywnych i portali.
Nowością w działalności IAB jest utworzenie w ramach Departamentu Marketingu stanowiska Dyrektora ds. Kontaktów Zagranicznych oraz Dyrektora Biura Prawnego.
Dyrektorem ds. kontaktów Zagranicznych został Marek Rusiecki (Ad.net). Będzie on odpowiedzialny za kontakty i współpracę z IAB Europe, IAB US oraz pozostałymi oddziałami stowarzyszenia i organizacjami rynku reklamowego na świecie.
Na stanowisko Dyrektora Biura Prawnego IAB Polska została powołana Ewa Mielczarek (PSE Info). Jak mówi Dominik Kaznowski, Wiceprezes Zarządu IAB odpowiedzialny za marketing, nowe stanowiska w strukturze IAB Polska przyczynią się do ułatwienia pracy operacyjnej stowarzyszenia i będą wspierać jego członków.
Ponadto Zarząd powołał nową grupę roboczą pod nazwą Biuro Reklamy IAB, w skład której wejdą przedstawiciele portali i sieci reklamowych. Biuro Reklamy IAB zajmie się opiniowaniem standardów reklamowych publikowanych przez IAB na świecie oraz regulacjami niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania polskiego rynku reklamy interaktywnej.