W Banku BPH ruszyła kampania reklamowa loterii promocyjnej dla nowych posiadaczy rachunków osobistych, kart kredytowych i kredytów gotówkowych, w której łączna pula nagród wynosi ponad 800 tys. zł. Działania marketingowe obejmą przede wszystkim telewizję, radio, outdoor i Internet.
W kampanii reklamowej, realizowanej pod hasłem „Zostań naszym Klientem”, bank zachęca do udziału w wieloproduktowej loterii, w której za otwarcie konta z kartą, zawarcie umowy o kredyt gotówkowy, lub kartę kredytową, po spełnieniu warunków opisanych w regulaminie, można wygrać 3 nagrody główne po 100 tys. zł oraz 5 tys. nagród o wartości 100 zł.
– Kampania jest mocno zakorzeniona w naszej filozofii fair play. Wzmacnia wizerunek Banku BPH jako instytucji, która komunikuje się w uczciwy sposób, nie potrzebuje marketingowych zabiegów i oferuje Klientom przejrzyste produkty – mówi Monika Brudło, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku BPH.
Reklamy będzie można zobaczyć w telewizji, na nośnikach wielkoformatowych, w radiu i w Internecie. Bank przeprowadzi również akcje direct mailingowe i mikromarketingowe w oddziałach.
Kampanię realizowała agencja Team One, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.
Spot telewizyjny można zobaczyć na kanale banku w serwisie YouTube. Więcej informacji oraz regulamin loterii dostępny jest na stronie www.bph.pl oraz pod numerem infolinii 0 801 406 406 lub 0 58 300 70 69.
