Kampania regionalna pod hasłem „Wielkie otwarcie! Nareszcie sklep dla Ciebie” rozpoczęła się na początku marca i potrwa do połowy kwietnia. Zadaniem dla Agencji TEQUILA\Polska było przedstawienie Geant w kontekście „Nareszcie sklep dla Ciebie!. Tak tanio jeszcze nie było”. Kampania podzielona została na trzy etapy.
Etap pierwszy mający na celu przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, etap drugi, w którym ujawniono już, że 15.03.2005 będzie wielkie otwarcie pierwszego hipermarketu w Poznaniu, i kolejny etap – gdzie przedstawiana jest pełna oferta Geant, ze wszystkimi atrakcjami, superniskimi cenami, loterią z nagrodami i innymi akcjami promocyjnymi.
Celem działań prowadzonych przez TEQUILA\Polska było zachęcenie potencjalnych klientów do przyjścia na uroczyste otwarcie hipermarketu Geant i do wzięcia udziału w atrakcyjnych akcjach promocyjnych, zabawach i pokazach. Celem kampanii jest również skłonienie potencjalnych klientów do regularnego robienia zakupów w Geant oraz przystąpienia do programu lojalnościowego Geant.
Kampania związana z otwarciem pierwszego hipermarketu Geant w Poznaniu prowadzona przez Agencję TEQUILA\Polska objęła billboardy, teasery, billboardy rozwiązanie i billboardy produktowe, spoty radiowe oraz ogłoszenia prasowe i inserty. W ramach działań BTL Agencja przygotowała katalogi, ulotki, plakaty i inne materiały POSM.
Pierwszy w Poznaniu hipermarket Geant powstał przy nowo powstałym centrum King Cross na poznańskim Marcelinie.