Kampania będzie prowadzona w marcu 2005 roku i ma na celu promocję oferty zintegrowanej oraz wsparcie sprzedaży.
Grupą docelową kampanii są mieszkańcy Warszawy i okolic w wieku 18 – 55 lat, z wykształceniem średnim lub wyższym, o dochodach powyżej średniej warszawskiej.
Na kampanię składają się wybrane działania ATL: reklama w prasie (GW Stołeczna, Metro, Metropol, Fakt Warszawa, Dzień Dobry), Internecie (w portalach internetowych – onet.pl, Portal Kultury Miejskiej, gazeta.pl, Życie Warszawy). Medium wspierającym jest radio. Spoty reklamowe będą emitowane w radiu Eska, PIN, Pogoda oraz 94FM. Działania BTL to przede wszystkim komunikacja z abonentami za pomocą wysyłki bezpośredniej, kanału ASTERInfo, stron www.aster.pl oraz działania z zakresu komunikacji z mediami.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, media zaplanował MediaConcept.