Kampania jest kontynuacją mailingu, który na początku marca trafił do ponad 30 tys. klientów Sodexho Pass. Kreacja nawiązuje do motywu wielkanocnego jajka „ubranego” w kolorowy, wełniany berecik. W reklamie prasowej towarzyszy mu hasło „Idzie Wiosna! Berety z głów … przed Wielkanocną ofertą”, a w internetowej „Trafiaj w gusta pracowników. Łap prezenty od Sodexho Pass!”, co jest nawiązaniem do gry zręcznościowej, do której przekierowuje banner. Grę „Uwaga jajko leci, złap je w berecik” można również znaleźć na stronie http://www.sodexhopass.pl/main/pol/index_pl_mr_top.asp?iCon=gra&strefa=1
Wielkanoc to tradycyjnie okres wzmożonego zainteresowania firm naszą ofertą. Wielu pracodawców chciałoby w atrakcyjny sposób obdarować swoich pracowników, a w naszej ofercie znajdą narzędzia, które umożliwią im dokonanie optymalnego wyboru. Przekazując Kupony Podarunkowe czy Kulturalno-Rekreacyjne, pracodawcy mają pewność, że pracownicy wybiorą to, co chcieliby dostać – powiedziała Elżbieta Helman, p.o. dyrektora marketingu Sodexho Paass Polska
Reklamę prasową i internetową przygotowała agencja reklamowa Mi Polska, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Reklamy Sodexho Pass pojawią się w Gazecie Wyborczej, Gazecie Prawnej, Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu oraz Dzienniku Zachodnim. Materiały promujące kampanię będzie można również zobaczyć na portalach: pb.pl, hrk.pl, szkolenia.com, szkolenia.com.pl, a także w wyszukiwarkach onet.pl, wp.pl i Google.pl.