W loterii promocyjnej, która rozpoczęła się 1 kwietnia i potrwa do 30 czerwca br. mogą brać udział wszyscy, którzy dokonają krajowej transakcji bezgotówkowej którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce i zarejestrują tę transakcję. Rejestracji można dokonać na kilka sposobów: zgłaszając transakcję na stronie internetowej: www.visa.pl, wysyłając pod specjalny numer wiadomość tekstową (SMS) lub przesyłając pocztą drukowany kupon.
Uczestnicy mogą wygrać 5 nagród po 20 tys. zł., 50 nagród po 2 tys. zł oraz 500 ręczników plażowych. Dodatkowo w każdym miesiącu trwania promocji zostaną rozlosowane nagrody rzeczowe – sprzęt firmy Samsung. W kwietniu będzie to 50 kamer video, w maju 50 specjalnych telefonów komórkowych P 310 o wielkości karty płatniczej, zaś w czerwcu 50 odtwarzaczy DVD.
Cenne nagrody można również zdobyć uczestnicząc w konkursie radiowym dla słuchaczy radia RMF FM, który to konkurs będzie towarzyszył promocji Visa przez pięć tygodni od 13 kwietnia do 25 maja 2007 r. (z wyłączeniem okresu 30.04.2007 – 06.05.2007). Każdego dnia słuchacze będą zachęcani do opisywania – na stronie www.rmf.fm – drobnych przyjemności, które sprawili swoim bliskim lub sobie samym, płacąc kartą Visa. Konkurs będzie nadawany między godziną 15 a 18; najciekawsza historia będzie odczytana na antenie radia a zwycięzca otrzyma przedpłaconą kartę Visa z wkładem o wartości 3 000 zł.
Dodatkowym urozmaiceniem konkursu będą specjalne akcje reporterskie w dziesięciu miastach w całej Polsce, w czasie których płacących za swoje codzienne zakupy może spotkać niespodzianka. Być może wyręczy ich w płaceniu Mariusz Czajka, specjalny wysłannik radia RMF FM, który zapłaci rachunek i wręczy przedpłaconą kartę Visa z wkładem 700 zł.
Opisy drobnych przyjemności sprawianych bliskim a opłacanych kartą Visa nawiązują do wątku „małe przyjemności w życiu są jak prezenty”, czyli do głównego przekazu intensywnej kampanii reklamowej, która w lutym i marcu br. miała miejsce w Polsce i 18 innych krajach Europy.
Za realizację promocji i wspierających je działań reklamowych odpowiada polski oddział agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mediaedge:cia.
W telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN 4, TVN 7, Discovery i kanały tematyczne At Media, m.in. AXN, Canal Plus Sport, Ale Kino, Planete) emitowany jest 20-sekundowy spot promocyjny, który w czytelny sposób zachęca do płacenia kartą Visa. Reklama ukazuje się także w prasie ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza. Dziennik, Polityka, Przekrój, Newsweek, Wprost, Gala, Viva, Angora, Podróże, Voyage, Olivia, Focus, Avanti, Logo, TV Fakt, To i Owo).