Celem promocji jest zwiększenie zainteresowania przyprawami Kamis oraz poinformowanie o szerokim portfolio produktowym marki – tym zadaniom podporządkowana jest formuła książek – inspiracje i porady. Ponadto aktywności promocyjne podkreślają kompetencję, i innowacyjność marki Kamis oraz jej ekspercki wizerunek. Promocja „Wiosenna inspiracje” potrwa do 30 maja br, a już w pierwszy dzień lata, 23 czerwca br, kolejna część Kolekcji – „Letnie Inspiracje” Kamis.
„Wiosenne inspiracje” to pierwsza z zaplanowanych publikacji, w których konsumentki znajdą praktyczne porady dotyczące kulinariów, zdrowia, urody czy aranżacji wnętrz. Aby otrzymać poradnik należy wyciąć logo Kamis z 6 dowolnych produktów Kamis – przyprawy lub musztardy i przesłać je wraz z wypełnionym kuponem na wskazany adres. Kupony promocyjne znaleźć można w wysokonakładowych, poradnikowych pismach kobiecych, magazynach telewizyjnych oraz na www.kamis.pl. Wsparciem akcji promocyjnej jest kampania informacyjna w prasie: Przyjaciółka, Naj, Gala, Wysokie Obcasy, Tele Magazyn, Tele Tydzień.
„Wiosenne Inspiracje” przyciągają bardzo atrakcyjną szatą graficzną, poręcznym i nowoczesnym formatem, apetycznymi zdjęciami potraw. Książka nie jest dostępna w regularnej sprzedaży.
Książki należy szukać u konsultantek Kamis w najlepszych sklepach, przy półkach z produktami Kamis. „Wiosenne Inspiracje” będą również do wygrania w promocjach i konkursach prowadzonych w prasie.
Kreacja – agencja QST Advertising, zakup mediów – MediaCom.