Odświeżona Liana wyprzedza pory roku i już teraz urzeka miasto promiennymi barwami. Obraz kobiety o azjatyckiej urodzie ukrytej wśród kwiatów forsycji, energetyzująca kolorystyka i hasło „Japan Beauty” prezentuje Lianę jako obiekt pożądania.
Agencja Wizard zadbała o osiagnięcie celów kampanii: odświeżenie i wzmocnienie świadomości marki oraz kontynuację komunikacji brand claimu: „Liana -Japan Beauty” jako rodzinnego samochodu z bogatym wyposażeniem, w całości produkowanego w Japonii. Kampania skierowana jest do osób powyzej 35 roku życia. Zarówno mężczyzn (jako kierowców) jak i kobiet (mających wpływ na zakup samochodu).
Kampanię Suzuki Liana można oglądać od połowy lutego na prawie 300 nośnikach backlight i 300 nośnikach frontlight w całej Polsce. Jednocześnie rusza ogólnopolska kampania prasowa w 12 prestiżowych tytułach (m.in. Auto Moto, Polityka, Wprost, Twój Styl) oraz lokalne kampanie sprzedażowe. Zakupem mediów zajął się Pan Media Western, kreacja oraz strategia kampanii została przygotowana przez partnera reklamowego Suzuki Motor Poland -agencję reklamową Wizard.