Wizard zajął się również przygotowaniem strategii komunikacji dla Galerii Metro i stworzył brand claim „Galeria na co dzień” Galeria Metro przedstawiana jest jako miejsce przyjazne, nowoczesne i z klimatem. Odbiorcami przekazów reklamowych są klienci, którzy cenią sobie szybkie, nowoczesne formy zakupów i nie lubią spędzać czasu w dużych centrach handlowych.
Sprawdź także:
20.12.2025 (23:17)
– informacja prasowa
Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego
Dobiega końca wyjątkowy dla ESBANKU Banku Spółdzielczego rok jubileuszu 100-lecia działalności. Świętowanie 100 lat …
20.12.2025 (23:14)
– informacja prasowa
PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki
19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale …
20.12.2025 (23:08)
– informacja prasowa
PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"
PZU SA i Bank Pekao SA uzgodniły zmiany w Term Sheet, czyli dokumencie ustalającym zasady współpracy obu spółek …
20.12.2025 (21:01)
– informacja prasowa
Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …
20.12.2025 (21:00)
– informacja prasowa
Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …
20.12.2025 (20:57)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …
