Sto sztuk wizytówek według własnego projektu może otrzymać przedsiębiorca, który założy konto Firma To Ja w Idea Banku i wyrazi chęć udziału w promocji „Wizytówki z Ideą”. To kolejna inicjatywa Banku wspierająca mały i średni biznes ze szczególnym uwzględnieniem start-upów.
Promocja została uruchomiona 25 marca br. i polega na przekazywaniu klientom kodów rabatowych na podstawowy pakiet stu sztuk wizytówek. To bonus dla wszystkich nowych klientów, którzy założą kontro Firma To Ja (FTJ). Mogą oni stworzyć swoją wizytówkę w kreatorze online na dedykowanej stronie internetowej dostawcy wybierając spośród tysiąca wzorów lub zdecydować się na własny projekt.
Co zrobić, żeby wziąć udział w promocji? Wystarczy założyć konto FTJ i wyrazić chęć przystąpienia do promocji w trakcie tzw. rozmowy powitalnej z konsultantem, która odbywa się dwa-trzy dni robocze po aktywacji konta. Podczas niej klient otrzymuje kod rabatowy wraz z instrukcją w wiadomości w bankowości Idea Cloud. W następnej kolejności należy stworzyć indywidualne konto na stronie internetowej dostawcy wizytówek i podać swoje dane. Wówczas można już przygotować własny projekt wizytówki przy użyciu kreatora i zamówić je wpisując kod rabatowy oraz wybierając dowolną formę odbioru. Zamówienie jest realizowane nawet w 24 godziny.
„Idea Bank konsekwentnie realizuje strategię skoncentrowaną na wsparciu przedsiębiorców” – mówi Tomasz Górski, członek zarządu Idea Bank. „Rozumiemy wyzwania stojące przed właścicielami firm, także startujących dopiero w biznesie start-upów. Chcemy im pomóc w rozwijaniu działalności, stąd nowe usługi wspierające biznes jak kasoterminale, Chmura Faktur czy przestrzenie coworkingowe. Teraz dołączyliśmy do tej oferty wizytówki, których potrzebuje każdy przedsiębiorca. Pozwalamy naszym klientom oszczędzać pieniądze i czas”.
Źródło: Idea Bank