W poniedziałek 16 lutego rusza pierwsza kampania promocyjna Allianz Banku. Podstawą kampanii są spoty radiowe, w zabawny sposób nawiązujące do konwencji słuchowiska radiowego czytanego przez Wojciecha Manna, które podkreślają atuty produktów kredytowych oferowanych przez Allianz Bank – minimalne formalności oraz wysoką dostępną kwotę kredytu.
Kreację w kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów odpowiada Starcom. Kampanię uzupełniać będą reklamy na nośnikach outdoorowych informujące o lokalizacji oddziałów oraz bannery reklamowe w internecie.
Pierwszym miastem, w którym prowadzona będzie kampania jest Warszawa. Spoty radiowe emitowane będą w Radiu PIN, Eska Warszawa, Złote Przeboje oraz Antyradiu.
– Poprzez kampanię Allianz Banku przypominamy, że jesteśmy silną, stabilną instytucją finansową, konsekwentnie realizującą przyjęte założenia strategiczne. Mamy ubezpieczenia, emerytury, inwestycje, a teraz przyszedł czas na bank. Rozpoczynamy od lokalnych działań marketingowych, bo otwierając oddziały bankowe w całej Polsce chcemy głośno powiedzieć: „Zapraszamy. Bank, na który czekałeś jest już w Twoim mieście.” – mówi Dariusz Karłowicz, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu w Allianz Polska.
Źródło: Allianz Bank