Od czerwca klienci ING Banku Śląskiego mogą wpłacać pieniądze na swoje konto BLIKIEM we wpłatomatach ING. Usługa jest dostępna bezpłatnie dla klientów indywidualnych oraz przedsiębiorców.
ING Bank Śląski rozpoczął pilotaż wpłat w 40 urządzeniach w oddziałach. Następnie bank stopniowo będzie udostępniał możliwość wpłaty BLIKIEM na inne urządzenia banku, a także na urządzenia Planet Cash znajdujące się przy oddziałach.
Aby wpłacić gotówkę BLIKIEM we wpłatomacie ING, należy wybrać opcję „Wpłata kodem”, a następnie „Wpłata BLIK” na ekranie urządzenia. W kolejnym kroku klient wpisuje we wpłatomacie kod BLIK z aplikacji mobilnej, potwierdza wpłatę na swoim telefonie i wpłaca pieniądze.
Kolejnym udogodnieniem, który bank teraz oferuje klientom to rozszerzenie funkcjonalności BLIK na otwarte konta oszczędnościowe dla klientów indywidualnych. Dotychczas klienci, którzy posiadają w banku tylko rachunki oszczędnościowe, mogli wpłacać i wypłacać pieniądze wyłącznie w kasach banku. Dzięki udostępnieniu BLIKA ta grupa klientów zyskała możliwość korzystania z wpłatomatów. Warunkiem jest posiadanie bankowości internetowej i korzystanie z aplikacji mobilnej.
Przypominamy, że od kwietnia br. klienci ING Banku Śląskiego mogą dokonywać błyskawicznych i bezpiecznych płatności BLIKIEM w internecie bez wpisywania kodu w trakcie płatności.
Przy dokonywaniu transakcji BLIKIEM online klient otrzymuje zaproszenie do zapamiętania sklepu. Po jego akceptacji, przy kolejnej transakcji wystarczy wybrać BLIKA i zatwierdzić płatność na swoim telefonie, co znacznie ułatwia, a także przyspiesza robienie zakupów on-line.
BLIK to nowoczesna metoda płatności online, która cieszy się dużym zainteresowaniem klientów ING Banku Śląskiego. Bank obserwuje wzrost zarówno liczby użytkowników tej metody płatności, jak również wykonywanych transakcji. Na koniec marca 2017 roku klienci ING dokonali blisko 520 tys. transakcji BLIKIEM, z czego 280 tys. to transakcje w internecie.