Głównym celem kampanii obok budowania pozytywnego wizerunku banków spółdzielczych jako stabilnych, nowoczesnych oraz oferujących szeroką gamę usług, będzie bezpośrednie wsparcie sprzedaży.
Bohaterami spotu reklamowego są ludzie, którzy zdecydowali się na jeden z produktów oferowanych przez banki spółdzielcze lub zrzeszające: lokatę, konto czy kredyt, i wygrali atrakcyjne nagrody. Jak głosi hasło kampanii ,,zostając klientem banku spółdzielczego i tak wygrywasz korzystną ofertę bankową”.
Działania reklamujące loterię prowadzone będą w mediach ogólnopolskich. Spoty reklamowe emitowane będą w stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP2, TVP3 oraz POLSAT. Ponadto kampania zostanie wzmocniona emisją spotów radiowych w stacjach takich jak: Program 1 Polskie Radio, RMF, a także w rozgłośniach regionalnych, jak również reklamą w prasie ogólnopolskiej oraz Internecie.
Na potrzeby loterii zostanie uruchomiona infolinia (0 801-400-101) oraz serwis internetowy (www.promocjaBS.pl), gdzie klienci będą mogli uzyskać dodatkowe informacje dotyczące loterii, m.in. regulamin oraz wyszukiwarkę banków biorących udział w promocji.
Łączna wartość nagród przeznaczonych na wygrane w loterii wynosi ponad 388 tys. zł.Trzy nagrody I stopnia stanowią samochody osobowe marki Volkswagen Golf Hatchback wraz z nagrodami pieniężnymi o wartości 10 tys. zł. Ponadto do zdobycia jest 9 nagród II stopnia o wartości 10 tys. zł każda, oraz aż 99 nagród III stopnia o wartości 1 tys. zł każda.
Autorem kreacji kampanii jest Agencja Reklamowa Hard &Smart, a organizatorem loterii firma G3. Udział w loterii będzie można wziąć do dnia 30 września br.