Rozpoczynająca się kampania reklamowa Otwartego Funduszu Emerytalnego Generali skierowana jest do osób podejmujących po raz pierwszy pracę zarobkową, które dotychczas nie wybrały funduszu emerytalnego. 30-to sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w dniach 23.06 – 09.07 br. na antenach Polsatu, TVN, TV4, TVN7, 4FunTV, Polsatu Sport oraz Polsat2.
Z dniem 23 czerwca br. rusza również kampania banerowa dla użytkowników komunikatora internetowego Gadu-Gadu. Datą końcową zaplanowanych działań reklamowych jest 10 lipca br.
W materiałach reklamowych Generali OFE wykorzystywana jest postać Adama Małysza, jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Grupa Generali nieprzerwanie od kilku już lat jest sponsorem oraz partnerem ubezpieczeniowym najlepszego polskiego skoczka narciarskiego. Za kreację filmu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO, zaś za zakup mediów dom mediowy OMD Optimum Media.
Generali OFE jest jednym z liderów rynku pod względem długoterminowych wyników inwestycyjnych. Uzyskuje w rankingach branżowych najwyższe oceny za ryzyko inwestycyjne oraz stabilne wyniki w długiej perspektywie czasu, co dla przyszłych emerytów jest ważnym i obiektywnym kryterium oceny funduszy emerytalnych.