Citi Handlowy kontynuuje internetową ofensywę i wzbogaca platformę internetową Citibank Online o kolejną funkcjonalność. Tym razem, bank umożliwia klientom korzystającym z Citibank Online zarządzanie zagranicznymi odbiorcami. Dotychczas, klient Citi Handlowy, który chciał przelać przez Internet pieniądze na rachunek banku za granicą, musiał wcześniej autoryzować odbiorcę tej wpłaty dzwoniąc na CitiPhone. Teraz może już samodzielnie dodać zagranicznego odbiorcę do listy zdefiniowanych odbiorców, po czym wykonać do niego przelew.
– Konsekwentnie realizujemy naszą strategię rozwoju i koncentrujemy się na poprawie satysfakcji klienta oferując mu optymalne rozwiązania w bankowości elektronicznej. Internetowe przelewy zagraniczne w Citibank Online to bardzo konkurencyjne rozwiązanie. Zapewniamy prostotę rozwiązania oraz szybkość i bezpieczeństwo transakcji. Dodatkowo przelewy zagraniczne dokonywane przez Citibank Online są bezpłatne – wyjaśnia Damian Zozula, Dyrektor Departamentu Usług Internetowych w Citi Handlowy.
Jako jeden z nielicznych na polskim rynku bank, Citi Handlowy nie pobiera opłaty za przelewy zagraniczne realizowane przez Internet. Użytkownicy Citibank Online powinni jednak pamiętać, że opłata za przelew zagraniczny może być pobrana przez obcy bank pośredniczący w transakcji, a także bank odbiorcy. W chwili obecnej, samodzielnie przez internet, przelewy zagraniczne można wykonywać aż do 36 krajów na całym świecie. Dodatkowym atutem przelewów zagranicznych na Citibank Online jest możliwość wysyłania płatności zagranicznych w większości popularnych walut.
– Citi Handlowy posiada szeroką sieć banków korespondentów na całym świecie. To ogromna korzyść wynikająca z globalnego zasięgu Citi. Nie ograniczamy, więc naszych klientów i oferujemy im możliwość dokonania przelewu zagranicznego w kilku walutach – dodaje Damian Zozula.
Wygodne zarządzanie odbiorcami zagranicznymi to kolejna funkcjonalność, którą Citi Handlowy wprowadził na swojej platformie internetowej w tym miesiącu. Bank dynamicznie rozwija nową platformę internetową i zapowiada, że w ciągu dwóch lat dołączy do liderów na polskim rynku usług bankowości internetowej. – Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, a są to przede wszystkim wymagający użytkownicy Internetu, którzy poszukują innowacyjnych rozwiązań. Nie możemy, więc ustawać w naszych pracach i stale będziemy rozszerzać funkcjonalności usług realizowanych przez Internet – dodaje Damian Zozula.