Akcja w formie konkursu rozpocznie się 26 stycznia i potrwa do 14 lutego 2006 roku. Na potrzeby akcji stworzono stronę internetową www.motowalentynki.dziewczyna.pl z e-walentynkami. W zabawie wykorzystano marketing wirusowy – 5 osób, które wyślą największą liczbę elektronicznych kartek, otrzyma aparat Motorola V3 RAZR PINK.
Kreację stworzył Dział Projektów Specjalnych Axel Springer Polska. Wykorzystanych zostanie pięć różnych layoutów stworzonych indywidualnie dla czytelników: Olivii, Dziewczyny, Newsweeka, Forbesa i Auto Świata.
Akcję wspiera kampania banerowa na wszystkich witrynach internetowych tytułów Axel Springer Polska. Łączy je wspólny motyw otwartego telefonu, przypominającego rozwinięty tulipan.
Celem działań marketingowych jest promocja nowego modelu Motoroli wśród kobiet oraz inspiracja dla kupujących walentynkowe prezenty.
Zakupem mediów dla Motoroli zajmuje się dom mediowy The Media Insight Polska. Kampania internetowa została zrealizowana przez ARBOMedia.