Począwszy od dziś, aż do 20 sierpnia, wszyscy polscy dostarczyciele rozwiązań i integratorzy systemów mogą zmierzyć się ze swoją konkurencją i przystąpić do PayPal Influencers Contest 2015. Firma z największą liczbą zapisanych sprzedawców i przeprowadzonych transakcji wygra czterodniową lekcję ekspercką
w San Jose, w Kalifornii.
Po sukcesie, jakim okazała się być hiszpańska edycja wydarzenia, PayPal wprowadza Influencers Contest w Polsce i 20 innych europejskich krajach. Cel zawodów jest prosty – stworzenie pola do rywalizacji dla specjalistów, na którym będą mogli współzawodniczyć i sprawdzić się w branży e-commerce.
Możliwość starcia się z innymi firmami stwarza wyśmienite warunki do wymiany pomysłów i kreowania najbardziej innowacyjnych rozwiązań w zakresie szybkich, wygodnych oraz bezpiecznych transakcji dla jak największej liczby środkowoeuropejskich sprzedawców.
Agencje internetowe i integratorzy systemów to ważni partnerzy PayPal w procesie dostarczania szybkich, bezpiecznych i wygodnych rozwiązań płatniczych dla sprzedawców. PayPal Influencers Contest stwarza im możliwość pokazania się od jak najlepszej strony i zwiększenia sprzedaży ich klientów –mówi Damien Perillat, Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.


Zwycięska firma otrzyma szansę zaproszenia dwóch pracowników do San Jose na czterodniową lekcję ekspercką w głównej siedzibie PayPal. W ramach nagrody, organizator pokrywa koszty związane z przelotem, zakwaterowaniem, ubezpieczeniem oraz samymi warsztatami. PayPal przewidział również atrakcyjne nagrody dla zdobywców drugiego i trzeciego miejsca.
Uczestnicy mogą rejestrować się na stronie Influencers Contest zgodnie z instrukcją (https://www.paypal-marketing.com/emarketing/partner/cemea/promotion/agency-contest-pl/landing.html).
Wzięcie udziału w konkursie oznacza rejestrację w Programie Partnerskim PayPal i automatyczne utworzenie co-brandingowanej poddstrony na potrzeby zapisów. W konkursie może wziąć udział każdy dostawca rozwiązań oraz integrator systemów, z wyjątkiem dostarczycieli płatności.
***
Influencers Contest
Influencers Contest to sprzedażowe zawody wprowadzone w 21 państwach Europy. Inicjatywa jest otwarta dla wszystkich firm z obszaru dostarczania rozwiązań i integracji systemów. Uczestnicy mają za zadanie uzyskać w określonym czasie zapisy jak największej liczby sprzedawców PayPal (od 9 lutego do 20 sierpnia). Firma z największą liczbą zapisanych, przeprowadzających transakcje sprzedawców wygra czterodniowe warsztaty w San Jose, w Kalifornii.
Program Partnerski PayPal
Program Partnerski PayPal (PPP) to międzynarodowy program dla dostarczycieli rozwiązań, zaprojektowany tak, aby pomagać agencjom i dostawcom w dostarczaniu bogatych
i wygodnych rozwiązań płatniczych sprzedawcom. Dołączenie do programu jest darmowe
i możliwe dla każdej firmy oferującej PayPal jako metodę płatności. PPP zapewnia wsparcie w ramach integracji oraz liczne zasoby marketingowe możliwe do ściągnięcia dla każdego członka Programu. Ponadto, firmy mogą tworzyć zindywidualizowane strony profilowe
w ramach PayPal Partner Directory, co znacznie zwiększa ich widoczność w internecie.
