Przychody spółki rosną na zaplanowanym 30 procentowym poziomie. Jest to wynik zarówno zwiększającej się ekspansji rynkowej oraz poszerzenia oferty o kolejne poszukiwane na rynku usługi.
Ilość punktów obsługi sprzedaży, w których dostępna jest cała gama usług BluePay zwiększyła się w tym roku o 40 procent. Strategia spółki zakłada docieranie do miejsc, które dotychczas pozbawione były możliwości skorzystania z elektronicznej formy nabycia produktów i usług świadczonych przez spółkę.
Osiągnięty wzrost potwierdza skuteczną realizację przyjętej przez BluePay strategii rozwoju i pozwala na zrealizowanie wyniku zaplanowanego na koniec roku.
W ostatnim czasie zwiększyła się też oferta BluePay. Wszyscy zainteresowani klienci mają możliwość zakupu w systemie pre-paid dostępu do Internetu GSM/UMTS oraz uzupełnienie konta nowopowstałej sieci komórkowej 36i6.
BluePay SA przygotowuje się do debiutu na rynku NC, który planowany jest na koniec bieżącego roku.