Przychody z działalności podstawowej spółki za pierwsze półrocze 2004 r. wyniosły -221 mln zł i nadal mają tendencję rosnącą. W drugim kwartale br. Dialog osiągnął nadwyżkę w przychodach w wysokości 2,4 mln zł w stosunku do założeń budżetowych.
Jednocześnie prowadzona jest racjonalna gospodarka kosztami. W pierwszym kwartale br. zaowocowało to osiągnięciem oszczędności 8,1 mln zł w odniesieniu do kosztów założonych w budżecie. Tendencja ta została utrzymana w kolejnych 3 miesiącach: oszczędności w kosztach w drugim kwartale wyniosły 2,3 mln zł.
Spółka osiąga coraz lepsze wyniki z działalności operacyjnej. Zysk operacyjny powiększony o amortyzację EBITDA w styczniu br. wyniósł on ok. 15,2 mln zł, a za pierwszy kwartał tego roku blisko 46 mln zł czyli o prawie 10,1 mln zł więcej od zakładanego w budżecie. Ta rosnąca tendencja utrzymuje się – po pierwszym półroczu EBITDA wyniosła ponad 89,7 mln zł. Zysk operacyjny EBIT po 6 miesiącach jest korzystniejszy od założonego w budżecie o 16,8 mln zł i wynosi 37,5 mln zł.
Telefonia Dialog S.A. jest jednym z największych niezależnych operatorów telefonii stacjonarnej w Polsce. Pierwszy telefon w sieci Dialog zadzwonił w listopadzie 1998 roku. Obecnie spółka obsługuje 424 tys. abonentów; 78 tys. korzysta z oferty dostępu do Internetu – najnowszą usługą w tym obszarze jest szerokopasmowy dostęp do sieci WWW charakteryzujący się najlepszym w Polsce stosunkiem jakości do ceny. Telefonia Dialog działa na terenie Dolnego Śląska, Ziemi Lubuskiej, Pomorza, Warmii i Mazur, Podbeskidzia oraz Mazowsza i województwa łódzkiego. Od listopada 2003 roku świadczy usługi połączeń międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych poprzez prefiks 1011, dostępne dla wszystkich abonentów TP S.A. w całej Polsce.