Wśród dzienników ogólnopolskich „Gazeta Prawna” znajduje się w czołówce tytułów notujących wzrost sprzedaży, wyprzedza ją tylko „Gazeta Wyborcza”.
Liderem sprzedaży jest “Fakt” ze średnią sprzedażą 493 460 egz. (ponad 8 procent mniej niż w styczniu 2004 roku). Druga w rankingu jest nadal “Gazeta Wyborcza”, mimo wzrostu sprzedaży o 11 procent. Jej styczniowy wynik to średnio 442 427 egz.
Kolejne miejsca w styczniu zajęły:
• ”Super Express” ze średnią sprzedażą 218 927 egz. (spadek o ponad 14 proc.)
• ”Rzeczpospolita” – 181 365 egz. (wzrost o 0,11 proc.),
• ”Gazeta Prawna” – 106 668 (wzrost o 8,38 proc.),
• ”Przegląd Sportowy” i ”Tempo”– 68 103 egz. (spadek o prawie 9 proc.),
• ”Puls Biznesu” – 22 748 egz. (spadek o 0,31 proc.),
• ”Trybuna” – 22 458 egz. (spadek o prawie 13 proc.),
• ”Parkiet Gazeta Giełdy”– 10 235 egz. (spadek o 6,44 proc.).