Otwarcie nowych kanałów dystrybucji jest elementem konsekwentnie budowanej strategii Legii opartej na wychodzeniu z komunikacją poza stadion i pozyskiwaniu coraz szerszej grupy sympatyków. Jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie realizowane w Polsce.
Wyspy w założeniu mają być łącznikiem komunikacyjnym pomiędzy klubem, a wszystkimi obecnymi oraz potencjalnymi, kibicami Legii. Na wyspach będzie można nabyć gadżety i pamiątki klubowe oraz wyrobić sobie kartę kibica upoważniającą do uczestnictwa w meczach na stadionie Legii. W dalszej kolejności na wyspach zostanie uruchomiona dystrybucja karnetów i biletów. Nowe punkty Legii będą miejscem organizacji promocji sprzedaży, konkursów oraz akcji z udziałem piłkarzy Legii.


– Jesteśmy przekonani o potrzebie rynkowej takich wysp. Wielu warszawiaków nigdy nie było na stadionie przy Łazienkowskiej. Wychodzimy do nich, by przybliżyć im tradycję klubu, osiągnięcia sportowe, przekazać wartość kryjącą się pod marką Legia. Chcemy przekazać szerokiej opinii publicznej, że Legia to nowoczesny i otwarty klub, który już wkrótce będzie dysponował nowym spełniającym najwyższe standardy stadionem. Wyspy to także sposób na intensyfikację kontaktów z obecnymi kibicami – mówi Kornel Eljaszewicz, dyrektor ds. sponsoringu i promocji Legii Warszawa.
Poza wyspami w centrach handlowych, Legia uruchamia stoiska marketingowe – tzw. PYLONY – zlokalizowane w centrach biznesowych Warszawy oraz miejscach tłumnie odwiedzanych przez warszawiaków. Stoiska te będą zawierały materiały promocyjne oraz wizualizacje. W najbliższych dniach takie stoiska powstaną w warszawskich Multikinach, a następnie w kompleksie biurowym na ul. Szturmowej.
Ponadto kilka miesięcy temu Legia, dla ułatwienia dostępności oferowanych produktów, uruchomiła internetowy kanał sprzedaży. Klienci mogą kupować on-line wszystkie dostępne w ofercie gadżety i pamiątki klubowe oraz bilety na mecze. Bilety na spotkania Legii są również dostępne w sieci sprzedaży Kolporter.
