Europ Assistance Polska wraz z Yamaha przygotowały pakiety dla właścicieli motocykli i maxi skuterów: Ochrona Gwarancyjna Yamaha, Przedłużona Gwarancja Yamaha oraz Assistance Yamaha. Z szerokiej oferty ochrony skorzystać mogą właściciele zarówno nowych, jak i używanych motocykli.
Ochrona Gwarancyjna Yamaha skierowana jest do właścicieli używanych motocykli i obejmuje gwarancją na silnik i skrzynię biegów. Ochrona obejmuje również uszkodzenia innych części w konsekwencji zniszczenia jednego z elementów objętych ochroną. Warunkiem objęcia używanego motocykla gwarancją jest sprawdzenie jego stanu technicznego w autoryzowanym serwisie zgodnie z listą kontrolną lub dokonanie przeglądu okresowego zgodnie ze specyfikacją producenta. W przypadku awarii, kierowcy jednośladów Yamaha liczyć mogą na nieodpłatną naprawę motocykla lub, w szczególnych przypadkach, zwrot kosztów jego naprawy.
Przedłużona Gwarancja Yamaha adresowana jest do kierowców nowych motocykli, którzy chcieliby wydłużyć gwarancję fabryczną. W ramach pakietu, właściciele mogą wydłużyć ochronę gwarancyjną nawet o 2 lata po zakończeniu gwarancji producenta, obejmując ochroną niemal wszystkie podzespoły.
Zarówno dla klientów decydujących się na zakup pakietu Ochrona Gwarancyjna Yamaha oraz Przedłużona Gwarancja Yamaha, jak i dla klientów, którzy posiadają nowe motocykle objęte fabryczną gwarancją, przygotowany został pakiet usług pomocy na drodze Assistance Yamaha.
Serwis ten gwarantuje klientom pomoc w razie unieruchomienia, wypadku, awarii lub kradzieży motocykla. W ramach programu posiadacze motocykli i maxi skuterów Yamaha mogą liczyć na usprawnienie pojazdu na miejscu zdarzenia lub, jeśli naprawa nie jest możliwa, transport motocykla do najbliższej autoryzowanej stacji obsługi Yamaha.
W sytuacji, gdy motocykl nie może być naprawiony tego samego dnia, kierowcy mogą liczyć na samochód zastępczy, transport do miejsca zamieszkania lub docelowego miejsca podróży. Dla kierowców, którzy będą chcieli poczekać na naprawę motocykla, Europ Assistance Polska zorganizuje i pokryje koszty zakwaterowania w hotelu.
Dodatkowo, klienci Yamaha będą mogli skorzystać z serwisu concierge – nieodpłatnej organizacji świadczeń, takich jak rezerwacja biletów na imprezy sportowe, rezerwacji stolika w restauracji, organizacja podróży lub innych życzeń klienta.
Ochrona Gwarancyjna Yamaha, Przedłużona Gwarancja Yamaha oraz Assistance Yamaha to programy gwarantujące pomoc 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i obejmujące ochroną zdarzenia zarówno na terenie Polski, jak i Europy.
Źródło: Europ Assistance Polska