Grupa Żabka wchodzi na rynek ekspresowych zakupów online i prezentuje nową aplikację Jush. W ramach powołanego w ostatnim czasie start-upu Lite e-Commerce 21 października br. wystartuje pilotaż usługi dostawy produktów do domu – Żabka Jush. Zakupy będzie można zamówić przez aplikację Jush, z której początkowo będą mogli skorzystać mieszkańcy Warszawy w wybranych dzielnicach, korzystający z urządzeń z systemem iOS.
Startup Lite e-Commerce działający w ramach Grupy Żabka odpowiada za wdrożenie i rozwój rozwiązań e-commerce. Aplikacja Jush zadebiutuje pilotażowo w Warszawie na systemie iOS, początkowo klienci będą mogli zamawiać zakupy w części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa. Usługa będzie stale rozwijana w celu dotarcia do kolejnych dzielnic stolicy i w przyszłości rozpoczęcia działalności w innych miastach w Polsce. Docelowo cały proces, od złożenia zamówienia do przybycia kuriera, ma trwać do 15 minut. Konsumenci mogą wybierać spośród 1300 produktów, znanych między innymi z sieci sklepów Żabka.
Pilotaż usługi Żabka Jush ruszy 21 października br. Początkowo aplikacja Jush będzie dostępna dla użytkowników systemu iOS w App Store. W listopadzie br. zadebiutuje na urządzeniach z Androidem.
Obecnie Lite e-Commerce prowadzi procesy rekrutacyjne. Poszukiwani są między innymi kierownik magazynu artykułów spożywczych, pracownicy infolinii oraz kurierzy. Aplikacje można składać za pośrednictwem: lite.tech/#careers
Źródło: Żabka