Korzystanie z EBIURA jest bardzo przyjazne dla klienta. Po załogowaniu do serwisu wystarczy wpisać kwotę, jaka zostaje przeznaczona na zakup energii. Serwis automatycznie przelicza ją na kilowatogodziny i prezentuje końcową wartość. Następnie dokonywana jest płatność.
Dostarczycielem platformy obsługi kodów za energię jest spółka Blue Media z Sopotu – specjalista i lider na rynku płatności pre-paidowych, posiadająca wieloletnie doświadczenie w budowie i wdrażaniu systemów wsparcia sprzedaży w Internecie.
Po zrealizowaniu płatności klient otrzymuje kod na skrzynkę mailową lub SMS. Wprowadzenie kodu do licznika przedpłatowego uaktywnia zakupioną ilość energii. W ten prosty sposób dokonuje się zakupów energii bez konieczności wychodzenia z firmy, w dogodnym dla siebie momencie.
W najbliższych miesiącach klienci Vattenfall będą mogli skorzystać z kolejnych udogodnień: m.in. rozliczać się za energię elektryczną oraz dokonywać płatności za faktury usług świadczonych przez Vattenfall za pośrednictwem serwisu internetowego EBIURO.
Serwis EBIURO – to internetowy portal dla małych, średnich i dużych firm. Po podpisaniu umowy o korzystanie z serwisu EBIURO klient otrzymuje:
– dostęp do indywidualnego konta klienta,
– dostęp online do informacji o zużyciu energii,
– szacowanie kosztów pobranej energii,
– szybki kontakt emailowy ze specjalistami,
– dostęp do dokumentów dotyczących zaopatrzenia firmy w energię elektryczną.