Z raportu wynika również, że przed 2010 rokiem średnia wartość pojedynczej transakcji internetowej będzie wynosić 48 funtów. Firma Apacs (Association for Payment Clearing Services) podała z kolei, że w 2005 roku ponad połowa dorosłych Brytyjczyków skorzystała z oferty sklepów internetowych. Jednym z czynników wpływających na wzrost popularności zakupów online jest 24-godzinna możliwość skorzystania z oferty. Jednak to poczucie bezpieczeństwa przy dokonywaniu zakupów przez Internet, niższa cena produktów oraz wygoda w największym stopniu przyczyniają się do wybierania tego sposobu nabywania produktów.
Sprawdź także:
13.01.2025 (13:34)
– informacja prasowa
Bank Millennium odświeża propozycję dla klientów zamożnych
Bank Millennium udostępnia klientom nowe konto Millennium 360 Prestige. Rachunek wraz z kartą debetową oraz …
13.01.2025 (13:29)
– informacja prasowa
Rusza kampania promująca mOkazje zakupy
Właśnie wystartowała kampania promująca, nową, innowacyjną na rynku usługę – mOkazje zakupy. Jej celem jest …
12.01.2025 (18:04)
– informacja prasowa
ING Bank Śląski sponsorem tytularnym Silesia Beats 2025
ING Bank Śląski został sponsorem tytularnym Silesia Beats, jednego z największych wydarzeń muzycznych na …
12.01.2025 (17:59)
– informacja prasowa
Finansowe postanowienia noworoczne Polek i Polaków. Najczęściej chcemy ciąć wydatki
Finansowe postanowienia noworoczne? Ma je 59 proc. Polek i 52 proc. Polaków. Najczęściej chcemy ograniczyć …
12.01.2025 (17:58)
– informacja prasowa
7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r.
Po skokowych wzrostach zakupów internetowych z czasu pandemii, mijający rok przyniósł wyraźnie spokojniejsze tempo …
12.01.2025 (17:57)
– informacja prasowa
5 prognoz na 2025 rok głównego ekonomisty VeloBanku
Jaki wpływ na trendy dla Polski, Europy i świata będą miały dynamiczne zmiany polityczne i gospodarcze, czekające …