PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacje„Załatw to po sąsiedzku!” Nowa kampania Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS

Banki spółdzielcze

„Załatw to po sąsiedzku!” Nowa kampania Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS

Informacje 29.08.2022 (13:51) informacja prasowa
Banki spółdzielcze

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS i Bank BPS rozpoczęły szeroką kampanię reklamową w Internecie. W spotach produktowych i wizerunkowych występuje ambasador marki Tomasz Jakubiak, kucharz i osobowość telewizyjna. Zachęca, by sprawy bankowe załatwiać po sąsiedzku, czyli właśnie w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS.

 Główne hasło kampanii „Załatw to po sąsiedzku!” podkreśla lokalny charakter Banków Spółdzielczych i ich otwartość na każdego klienta. Ponad 300 Banków Spółdzielczych z Grupy BPS działa zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i w dużych miastach w całej Polsce. Łącznie to 2200 placówek, co umożliwia wielu osobom załatwienie spraw w banku naprawdę blisko domu, dosłownie „po sąsiedzku”.

W reklamie wizerunkowej pojawiają się wyniki badań społecznych opisujące polskie rozumienie dobrych relacji sąsiedzkich. Okazuje się, że 54 proc. z nas zostawiłoby sąsiadowi pod opieką swoje dziecko, 52 proc. – mieszkanie, a 65 proc. – ukochanego zwierzaka (źródło: badania relacji sąsiedzkich przeprowadzone przez Morizon.pl).

– Stąd prosty wniosek i rada od naszego ambasadora marki Tomasza Jakubiaka: pieniądze też warto trzymać po sąsiedzku, czyli na lokacie lub koncie oszczędnościowym w jednym z Banków Spółdzielczych Grupy BPS. Analogicznie, kiedy potrzebujemy gotówki, warto zwrócić się właśnie do Banków Spółdzielczych. W reklamie tę bliskość symbolizują drzwi – Tomasz Jakubiak wprost ze swojego mieszkania przechodzi do oddziału banku. A tam, może się poczuć bezpiecznie i swobodnie, wiedząc, że pracownik banku rozumie lokalne uwarunkowania, bo też tu mieszka – wyjaśnia Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS, zrzeszającym Banki Spółdzielcze.

Tegoroczna kampania Banków z Grupy BPS to nie tylko nowi bohaterowie i hasło. Odnowiona została linia wizualna. Zastosowana wyrazista, pozytywna kolorystyka ma z jednej strony wyróżnić się w szumie reklamowym, z drugiej jest spójna z całym przekazem. Podkreśla przyjazny i otwarty na współczesność charakter bankowości spółdzielczej.

– Cel komunikacyjny to pokazanie, że Banki Spółdzielcze zaspokajają potrzeby i oczekiwania szerokiej grupy klientów. Również młodszego pokolenia. Może mieszkasz w małej miejscowości, albo na obrzeżach aglomeracji, a może jesteś z dużego miasta – sprawdź bank po sąsiedzku. Tak można streścić nasz przekaz – dodaje Robert Szymański.

Kampania reklamowa realizowana jest w Internecie: w portalach VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych, a także w portalach ogólnotematycznych i specjalistycznych. Reklamom wideo towarzyszyć będzie kampania banerowa oraz  z wykorzystaniem wyszukiwarki Google. Kampania jest dostosowana do odbioru na tradycyjnych komputerach, tabletach i smartfonach (odpowiednio dobrane formaty pozwolą na optymalną prezentację).

Obok reklam wizerunkowych w kampanii stosowane będą także spoty produktowe promujące kredyty gotówkowe oraz konta i korzystanie z kart płatniczych. Sprzedaż tych produktów wspierana będzie Loterią oraz promocją cash back. Działania promocyjne Grupy BPS mają też wymiar lokalny i obejmą materiały POS w placówkach, wyklejanie witryn (ponad 750 lokalizacji w 600 miastach) oraz reklamy mobilne pokazujące adres najbliższej placówki Banku Spółdzielczego z Grupy BPS.

Za koncept kreatywny kampanii, produkcję spotów reklamowych i sesji zdjęciowej na potrzeby komunikacji w obszarze digital i BTL odpowiada agencja Eskadra. Media zaplanował i zakupił Wavemaker.

Więcej informacji na stronie www.mojbank.pl/zalatw-to-po-sasiedzku

Źródło: Bank BPS

banki spółdzielcze bps 2022-08-29
Redakcja PRNews.pl
Tagi: banki spółdzielcze bps

Sprawdź także:

a 0 World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (12:15)

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …

a 0 Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
19.12.2025 (12:11) – informacja prasowa

Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie

To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …

a Kariera w finansach 0 AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
19.12.2025 (12:09) – informacja prasowa

AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku

Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …

a 0 BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
19.12.2025 (12:06) – informacja prasowa

BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy

Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …

a 0 ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
19.12.2025 (12:03)

ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …

a 0 Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
19.12.2025 (12:02) – informacja prasowa

Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.

Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców