Od wczoraj Kredyt Bank ruszył z nową kampanią reklamową „Zarabiaj codziennie”. Promuje ona ofertę depozytową opartą na Koncie Oszczędnościowym – Lokacie Swobodnej z oprocentowaniem 4,30%.
Celem prowadzonej kampanii jest zwiększenie bazy depozytowej – „Jesienną kampanią marketingową zachęcamy klientów do lokowania środków na Koncie Oszczędnościowym – Lokacie Swobodnej z gwarancją wysokiego zysku, jaki dają codzienne odsetki. Wiosną udało się nam pozyskać 1,3 mld zł depozytów – liczymy, że jesień okaże się równie owocna i zwiększymy bazę depozytową o 600 mln zł netto przy utrzymaniu wysokiego stopnia konwersji w produkty inwestycyjne.”- powiedział Tomasz Molenda, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Kredyt Banku.
Oferta jest adresowana do klientów, którzy są zainteresowani wysokim zyskiem z możliwością wypłat w dowolnym czasie bez utraty odsetek. W przypadku, gdy saldo rachunku nie przekracza kwoty 14 999,99 zł, efektywne oprocentowanie rachunku wynosi 5,31%
Konto Oszczędnościowe – Lokata Swobodna łączy funkcjonalność konta i lokaty. Zysk z Konta Oszczędnościowego – Lokata Swobodna podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym w wysokości 19%.
„Konto Oszczędnościowe to nasz sztandarowy produkt, na którym zgromadziliśmy już ponad 9 mld zł. Jego zaletą jest wysokie oprocentowanie oraz możliwość swobodnego dysponowania środkami bez utraty odsetek i konieczności zamrażania pieniędzy tj. na klasycznych lokatach.” – dodaje Molenda.
Promocję depozytową wspiera kampania reklamowa w telewizji i Internecie. Od 17 października do 14 listopada br. 30-sekundowy spot jest emitowany m.in. w stacjach TVP1, TVP2, TVN, TVN 24, Polsat,. Dodatkowo w listopadzie będzie emitowany 8-sekundowy spot sponsorski w TVP 1 przed Pogodą.
Ponadto kampania ma swoją odsłonę w dużych portalach internetowych (Onet.pl, Wp.pl), wyszukiwarkach. Placówki banku zostaną wyklejone naklejkami promującymi kampanię.
Kreacje do kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, za planowanie i zakup mediów odpowiada Stracom. Reżyserem spotu jest Michał Gazda, a wyprodukowała go firma Tandem Taren – To. Kreacje internetowe przygotowało studio Lunapark.
Źródło: Kredyt Bank