Spółka Złote Myśli, właściciel Wydawnictwa, od początku stawiała na program partnerski i dystrybucję publikacji właśnie za pośrednictwem partnerów. Programy partnerskie to jeden z głównych filarów internetowego biznesu – mówi Mateusz Chłodnicki, właściciel Wydawnictwa. Od początku postawiliśmy na wysokie prowizje dla partnerów i to się opłaciło.
W Programie Partnerskim Wydawnictwa, zarejestrowanych jest aktualnie 4398 osób. Aktywni partnerzy generują około 70% łącznej sprzedaży internetowej Wydawnictwa, a wielu z nich stworzyło własne serwisy wyłącznie do promowania publikacji elektronicznych.
Niektórzy traktują programy partnerskie wyłącznie jako dodatkowe źródło dochodu, ale mamy i takich Partnerów, którzy zarabiają na życie poprzez udział w wielu, nie tylko naszym, programach partnerskich – zauważa Chłodnicki.
Złote Myśli planują znaczną rozbudowę programu partnerskiego i jego maksymalną automatyzację. W planach Wydawnictwa jest przekroczenie bariery 200 tys. zł zarobków Partnerów do końca 2006 roku.