Konsekwentnie realizujemy naszą strategię rozwoju. Opcja zarządzania lokatami terminowymi przez Internet to kolejny krok w realizacji tych planów. Chcemy dostarczać naszym klientom optymalne rozwiązania, które odpowiadać, a nawet wyprzedzać, będą ich oczekiwania – wyjaśnia Damian Zozula, Dyrektor Departamentu Usług Internetowych w Citi Handlowy.
Z nową opcją bank pozwala klientom korzystającym z Citibank Online
na samodzielne podwyższanie kwoty lokaty w dniu jej zakończenia. Dodatkowo, klienci mogą szybko i wygodnie zmieniać warunki odnawiania lokaty. Użytkownicy Citibank Online mogą, więc odnowić lokatę na jeden z trzech zaproponowanych sposobów. Zależenie od swoich potrzeb i planów klienci mogą wybrać opcję, w której po zakończeniu lokaty kapitał i odsetki zostaną przelane na konto. Kolejną możliwością jest przelanie na konto tylko odsetek
przy pozostawieniu kapitału na lokacie. Po zakończeniu lokaty, odsetki mogą być także doliczone do kapitału i lokata odnowi się w powiększonej kwocie – i to opcja trzecia. Dzięki nowej funkcjonalności klienci bankowości elektronicznej Citi Handlowy mają do dyspozycji zaawansowane narzędzie, które pozwoli im
na większą samodzielność przy planowaniu swoich oszczędności – dodaje Damian Zozula.
Wygodne zarządzanie lokatami to kolejna już funkcjonalność, którą Citi Handlowy wprowadził w ostatnich miesiącach. Bank dynamicznie rozwija nową platformę internetową. Nie ustajemy w dalszych pracach i systematycznie będziemy rozszerzać ofertę usług realizowanych przez Internet. Już dzisiaj mogę zapowiedzieć, że we wrześniu zaprezentujemy kolejne rozwiązania dla Citibank Online”, deklaruje Damian Zozula.