W ramach rozpoczętej akcji powstał specjalny serwis internetowy www.zdajnamaxa.pl działający w ramach portalu epuls.pl, na którym znajduje się izzyBank. Serwis podzielony jest na cztery części:
• W eduStrefie grupa pedagogów i psychologów, specjalizujących się w doradztwie zawodowym, doradza maturzystom, jak zadecydować o wyborze kierunku studiów. Młodzi ludzie mogą znaleźć w eduStrefie przydatne informacje, ćwiczenia, które można wykonać w dowolnym, dogodnym dla siebie czasie. Maturzyści mogą swobodnie przemieszczać się po różnych obszarach tematycznych i korzystać z nich w jak najwygodniejszy dla siebie i jak najefektywniejszy sposób. Jeśli np. zainteresuje kogoś jeden z zawodów zamieszczonych w części Chcę być…, może on przejdź do części Idę na… i odszukać odpowiednie uczelnie i kierunki. W części Jaki jestem? znajduje się opis adekwatnego do zawodu typu osobowości.
• W klubie Zdaj na maxa maturzyści mogą dyskutować na forum, wymieniać się uwagami i zadawać rówieśnikom pytania.
• Wszelkie pytania, na które odpowiedzi maturzyści nie znajdą na stronach serwisu można kierować eduEksperta. Osoby od lat zajmujące się doradztwem zawodowym pomogą rozwiązać problemy i udzielą wskazówek, jak przygotowywać się do egzaminów.
• W ramach Akcji dla maturzystów na jej uczestników czekają nagrody. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Po zdanych egzaminach maturzyści mogą pochwalić się swoimi wynikami – najlepsi otrzymają zestawy upominków.
Celem akcji „Zdaj na maxa” jest umożliwienie młodym ludziom przygotowującym się do matury, stojącym przed niezwykle ważnym dla nich wyborem dalszej ścieżki nauki, kontaktu ze specjalistami oraz rówieśnikami. Swobodny przepływ informacji oraz wspólne rozwiązywanie problemów są istotne, gdyż szkoła nie jest niejednokrotnie wystarczającym źródłem informacji i wsparcia dla młodych ludzi.
izzyBank jest pierwszym bankiem, który umożliwia posiadanie rachunku bankowego osobom powyżej trzynastego roku życia. Dzięki rachunkowi izzyKONTO oraz wydawanej do niego darmowej izzyKARCIE, młodzi ludzie uczą się, jak należy korzystać z usług finansowych. W 2005 roku izzyBank rozpoczął współpracę z największym portalem młodzieżowym w Polsce – epuls.pl. Klienci izzyBanku, a zarazem użytkownicy www.epuls.pl, mają dostęp do wielu atrakcyjnych narzędzi tworzenia i utrzymywania relacji międzyludzkich, ekspresji własnej osobowości, zostawienia śladu w wirtualnej przestrzeni.