Szkolenia organizowane przez Agencję Rozwoju Franczyzy są pierwszą tego typu inicjatywą na polskim rynku franczyzowym. W spotkaniach mogą wziąć udział kandydaci na franczyzobiorców i osoby, które chcą prowadzić placówki agencyjne lub partnerskie. Oferta szkoleniowa ARF adresowana jest również do przedsiębiorców działających już w systemie oraz do sieci franczyzowych i systemów agencyjnych, m.in. sieci gastronomicznych i finansowych oraz przedstawicieli sektora handlu i usług.
Prowadzimy na zamówienie sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich szkolenia z wiedzy o franczyzie i współpracy na zasadach partnerskich dla pracowników i partnerów tych sieci – mówi Kazimiera Krawczyk, prezes ARF, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w stosowaniu franczyzy na rynku polskim.
W zależności od oczekiwań i preferencji klientów mogą one być prowadzone w formie bloków wykładowych albo warsztatów dydaktyczno-doradczych. Kadrę szkoleniową ARF tworzą m.in. firmowi konsultanci i eksperci PROFIT system – pierwszej polskiej firmy konsultingowej specjalizującej się w zakresie franczyzy.
Uczestnicy zajęć zaznajamiani są z warunkami działania we franczyzie lub systemach agencyjnych i partnerskich, poznają też mocne i słabe strony systemów oraz korzyści i ograniczenia, jakie mogą wynikać z przystąpienia do sieci. Każdy z uczestników przechodzi indywidualne testy sprawdzające wiedzę ekonomiczną oraz predyspozycje osobowościowe do prowadzenia własnej firmy i działania we franczyzie.
Szkolenia prowadzone są w małych 4-6 osobowych grupach. Program jest dostosowany do indywidualnych potrzeb i oczekiwań uczestników kursów oraz do poziomu wiedzy grupy, która bierze w nich udział.