Pierwsze 100 osób, które wyśle na adres [email protected] e-mail z info: numer paragonu, kwotę zakupu i adres sklepu dostanie zegarek Casio G-Shock i Baby-G.
Więcej o akcji można dowiedzieć się na stronach www.house.pl. Ponadto w salonach House przygotowano specjalne ulotki oraz ekspozytory, które informują o akcji.
Celem akcji „Śpiesz się po zegarki”, jest zwiększenie atrakcyjności sprzedaży produktów House, a zarazem wyeksponowanie marki Casio G-shock i Baby G.
Mamy nadzieję, że przez skojarzenie produktów ze sobą, uda nam się wykształcić pewnego rodzaju postrzyganie zegarka jako ważnego elementu stroju i stylu życia – mówi Agnieszka Sadzikowska specjalista ds. marketingu w ZIBI Detal. Dobry zegarek jest równie ważny jak modne buty, ubranie czy torebka. Casio G-Shock, Baby-G i House to naszym zdaniem świetne towarzystwo dla siebie nawzajem – dodaje.
„Śpiesz się po zegarki” to pierwsza z akcji partnerskich realizowanych przez sieć salonów ZIBI z okazji jubileuszu 15-lecia sieci salonów. Największa w Polsce sieć salonów z zegarkami zapowiada już dzisiaj kolejne wydarzenia związane z jubileuszem.