14 września rusza nowa kampania promocyjna PAYBACK. Jej kluczowym elementem jest Złoty Kupon, który zrealizować można jednocześnie u czternastu partnerów. Kampanię wspierać będzie pięć spotów telewizyjnych i nie tylko.
Kampania „Daj się ozłocić” promuje zakupy wraz ze Złotym Kuponem PAYBACK. Dzięki niemu uczestnicy Programu robiący zakupy u partnerów promocji mogą zdobyć dużo więcej punktów niż zwykle. Dodatkowo, używając kuponu u minimum trzech partnerów otrzymają jeszcze 1000 punktów premii. Złoty Kupon będzie można realizować przez cztery tygodnie, u czternastu partnerów jednocześnie. Odebrać go można w punktach sprzedaży partnerów promocji lub wydrukować ze strony www.payback.pl.
Partnerami promocji są: Allegro, BP, Orange, TP, Real, Bank Zachodni WBK, Electro World, Hotele Etap, fly.pl, home.pl, Jysk, Mango Media, Mix Electronics oraz Multikino.
„Wrzesień jest szczególnym miesiącem dla PAYBACK. W tym czasie w 2009 roku Program wszedł do Polski. Aby to uczcić, planujemy co roku organizację specjalnych promocji multipartnerskich dla wszystkich uczestników PAYBACK” – podkreśla Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu w Loyalty Partner Polska.
Tegoroczna kampania będzie trwała od 14 września do 11 października 2011. Pięć różnych spotów reklamowych pojawi się w tym czasie m.in. na antenie TVP, TVN, Polsat czy Discovery. Promocje reklamować będą również spoty w sieci Multikino, a spot radiowy będzie można usłyszeć w stacjach: RMF FM, Eska, Złote Przeboje, Program 3 i 4 Polskiego Radia, Planeta, Plus, Roxy.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ogilvy Action. Plan mediowy opracował Media Vest.
Wszystkie informacje o kampanii uczestnicy Programu znajdą na www.payback.pl.
Źródło: Inspirat Communication Consultancy