Wyjątkowość tego wyróżnienia polega na sposobie wyłaniana nagrodzonych. O tym, kto zdobędzie wyróżnienie, decydują konsumenci w oparciu o badania popularności produktów i usług na rynku polskim. Laureaci wyłaniani są w badania „face to face” przeprowadzanych przez ankieterów oraz w sondażach telefonicznych. Badania te pozwoliły dogłębnie poznać opinie polskich przedsiębiorców.
– Zawsze wysoko cenimy sobie opinie naszych klientów. Ich potrzeby mają decydujący wpływ tworzone przez nas produkty. Cieszę się, że przedsiębiorcy docenili naszą ofertę kont firmowych – mówi Tomasz Kosiński, Segment Director w Departamencie Marketingu LUKAS Banku.
Badania co roku wyłaniają najpopularniejsze i najbardziej cenione przez konsumentów produkty i usługi na rynku krajowym. Godła Laur Konsumenta przyznano już po raz czwarty. LUKAS Bank zajął pierwsze miejsce w kategorii konta firmowe dla małych i średnich firm, które okazały się najlepiej ocenianymi kontami w Polsce.