Nowe stanowisko dyrektora zarządzającego ds. wydawniczych obejmie
Małgorzata Barankiewicz, obecnie odpowiadająca za nowe projekty wydawnictwa.
Małgorzata Barankiewicz pracuje w Axel Springer Polska od 1994 roku, początkowo w redakcjach kobiecych, m.in. jako redaktor naczelna Pani Domu oraz Olivii, którego to tytułu była współtwórczynią. Później, w randze dyrektora wydawniczego, prowadziła segment kobiecy.
Najważniejsze tytuły, za które będzie w tej chwili odpowiadać, to:
– Pani Domu, która dzięki ostatnim zmianom redakcyjnym i marketingowym skutecznie walczy o pozycję numer jeden wśród tygodników kobiecych;
– Auto Świat, którego sprzedaż stale wzrasta i we wrześniu kształtowała się na poziomie ponad 140 tys. egzemplarzy;
– FORBES, plasujący się – dzięki znakomitym wynikom zarówno sprzedaży jak i czytelnictwa – na pierwszym miejscu w segmencie biznesowym; jest to też tytuł, który odniósł wielki sukces reklamowy.