MultiBank informuje, że od 10 sierpnia br. wprowadza zmiany w realizacji przelewów w standardzie SEPA.
Szczegóły zmian:
- Wniosek o przelew SEPA zostanie poszerzony o dodatkowe pola:
– imię i nazwisko/nazwa pierwotnego zleceniodawcy – dane osoby/firmy, w imieniu której zleceniodawca realizuje transfer
– typ pierwotnego zleceniodawcy – należy wybrać czy jest to osoba fizyczna czy osoba prawna
– kod identyfikacyjny pierwotnego zleceniodawcy – lista rozwijalna – kod identyfikacyjny osoby, w imieniu której zleceniodawca realizuje transfer (np. numer prawa jazdy, numer paszportu itp.)
– imię i nazwisko/ Nazwa ostatecznego beneficjenta – dane osoby, na rzecz której Klient otrzymuje transfer
– typ ostatecznego beneficjenta – należy wybrać czy jest to osoba fizyczna czy osoba prawna
– kod identyfikacyjny ostatecznego beneficjenta – lista rozwijalna – kod identyfikacyjny osoby, na rzecz której Klient otrzymuje transfer
– szczegółowy cel polecenia przelewu, – dowolnie wskazany przez klienta cel (uszczegółowienie celu)
– dodatkowe instrukcje – inne, dodatkowe informacje, które nadawca przelewu chce przekazać odbiorcy - Wszystkie powyższe pola są polami nieobowiązkowymi. Nowe pola udostępnią kompletną informację o otrzymywanym przelewie w standardzie SEPA.
- Wydruk potwierdzenia realizacji przelewu SEPA w systemie transakcyjnym dostępny po realizacji sesji wychodzącej dla tego rodzaju przelewów.
- Wprowadzenie możliwości usunięcia przelewu w standardzie SEPA, który nie został jeszcze zrealizowany.
- W systemie transakcyjnym usunięcie będzie możliwe dla przelewów, które będą widoczne na liście przelewów oczekujących na realizację widniejące w zakładce Płatności/Płatności oczekujące.
Więcej o przelewach w formacie SEPA można znaleźć na stronach dla klientów indywidualnych lub dla firm.
Źródło: MultiBank