Komisja Sędziowska wyłoniła finalistów pierwszej polskiej edycji konkursu Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca Roku 2008. Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach, którzy budują profesjonalne wzorce w dziedzinie sprzedaży zostaną nagrodzeni podczas uroczystej Gali 19 czerwca 2009 r.
W procesie oceniania zgłoszonych prac sędziowie wyłonili 23 finalistów konkursu PNSA wywodzących się z 14 firm i organizacji. Pełna lista nazwisk opublikowana została na stronie konkursowej www.pnsa.pl. Do 15 czerwca trwać będą prezentacje indywidualne kandydatów, spośród których wybrani zostaną laureaci.
Finaliści ubiegają się o główne nagrody w 10 kategoriach – ośmiu biznesowych i dwóch specjalnych kategoriach samorządowych:
- Menedżer sprzedaży roku
- Zespół sprzedaży roku
- Trener sprzedaży roku
- Lider sprzedaży roku
- Innowacje w dziedzinie sprzedaży
- Debiut roku w sprzedaży
- Sprzedawca roku
- Sprzedawca roku – sprzedaż bezpośrednia
- Lider w wykorzystaniu środków unijnych (dotyczy struktur samorządowych)
- Najbardziej innowacyjne przedsięwzięcie roku (dotyczy struktur samorządowych)
Misją konkursu Polish National Sales Awards jest tworzenie wzorów dobrych praktyk zawodowych oraz nagrodzenie najwybitniejszych przedstawicieli społeczności sprzedawców – mówi Elżbieta Pełka, pomysłodawczyni oraz jedna z organizatorów konkursu. – Statuetka dla laureata konkursu PNSA to certyfikat najwyższej jakości usług sprzedaży – dodaje Elżbieta Pełka. – Główną ideą konkursu jest nagrodzenie profesjonalnych sprzedawców spełniających najwyższe wymagania zawodowe. Daje to możliwość zaprezentowania zarówno sukcesów finalisty, lidera w swoim zawodzie jak i firm, które stawiają na rozwój oraz budowanie etosu sprzedawcy.
Pierwsza polska edycja konkursu PNSA została przygotowana we współpracy z polskimi autorytetami z dziedziny nauki i biznesu. Koncepcja programu uwzględnia specyfikę rynku polskiego, ale czerpie również z brytyjskich doświadczeń branżowych, m.in. Dona Halesa, założyciela National Sales Awards UK, twórcy oryginalnej metodologii i zasad konkursu oraz dr Chahida Fourali, szefa Marketing & Sales Standards Setting Body.
Źródło: PR News