Pani Agnieszka z Tychów została szczęśliwą zwyciężczynią loterii Banku Zachodniego WBK, w której nagrodą główną były 2 000 000 złotych. Była to najwyższa wygrana w historii polskiej bankowości.
Blisko 4,3 mld zł zdeponowali Polacy na lokacie terminowej Banku Zachodniego WBK. Depozytowy rekordzista założył lokatę na 30 mln zł, ale znacząca większość to lokaty o wartości niewiele przekraczającej 5 tys. zł.
„Danny DeVito wprowadził trochę świeżości do polskiej reklamy”, „Generalnie fajny pomysł – reklama podobała mi się”, „Zagraniczny aktor bardziej przyciąga uwagę, bo polskich to już dużo jest w reklamach” – takie opinie można usłyszeć na temat ostatniej kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK z udziałem znanego aktora komediowego z Hollywood. DeVito od 20 kwietnia do 19 czerwca przekonywał Polaków do skorzystania z nowatorskiej oferty banku – 3-miesięcznej lokaty terminowej z loterią kumulacyjną, w której ostatecznie do wygrania były 2 000 000 złotych.
„Dzisiaj możemy z całkowitym przekonaniem powiedzieć, że kampania reklamowa z udziałem Danny’ego DeVito okazała się sukcesem zarówno finansowym, jak i wizerunkowym” – powiedział Jędrzej Marciniak, dyrektor Obszaru Zarządzania Marką w Banku Zachodnim WBK. „Bank dzięki nowej lokacie pozyskał niemal 4,3 mld złotych depozytów. Warto podkreślić, że jest to drugi tak wysoki wynik w historii polskiej bankowości. Taki rezultat byłby trudny do osiągnięcia bez udziału gwiazdy z Hollywood, która przykuła uwagę Polaków i zainteresowała ofertą banku” – dodał Marciniak.
Kampania reklamowa BZ WBK z udziałem Danny’ego DeVito składała się z serii czterech spotów. Gwiazdor miał bardzo trudne zadanie, musiał bowiem nauczyć się polskiej wymowy kolejnych kwot, które były do wygrania w loterii banku. Na nieszczęście dla aktora były to kwoty, których wymowa przysporzyłaby dużo problemów każdemu obcokrajowcowi. Ostatecznie w loterii Banku Zachodniego WBK do wygrania były 2 000 000 złotych, które trafiły do szczęśliwej zwyciężczyni z Tychów. Poza Panią Agnieszką szczęśliwcami poczuło się także tysiąc innych osób, wśród których Bank Zachodni WBK rozlosował 1000 notebooków. Łączna pula nagród w loterii wyniosła 3 800 000 złotych.
Poszczególne reklamy z udziałem aktora był przygotowywane w Polsce, gdzie aktor przyleciał z całą rodziną i przyjaciółmi w lutym tego roku. Wspólnie zwiedzili między innymi Kraków oraz Wieliczkę, do czego namówiła aktora jego żona, Rea, której dziadek pochodził z Polski. Spoty reklamowe zostały wyreżyserowane przez Tomasza Koneckiego, autora miedzy innymi takich hitów filmowych, jak: „Lejdis”, czy „Testosteron”.
Poza filmem reklamowym wizerunek Danny`ego DeVito został również wykorzystany na nośnikach reklamowych BZ WBK, w prasie, Internecie, radiu oraz w oddziałach banku.
Źródło: BZWBK