Wystarczy tylko płacić kartami Banku Zachodniego WBK. Programem objęci są posiadacze wszystkich kart debetowych BZWBK Visa Electron, Maestro, Visa Classic, Eurocard/Mastercard, Euro>26, wszystkich kart typu „business” oraz kart kredytowych Visa Classic, Gold, Visa Idea Profit, oraz kart partnerskich wydawanych przez BZWBK z Uniwersytetami: Jagiellońskim, Wrocławskim i Mikołaja Kopernika. Wśród partnerów programu znajdują się tak znane firmy, jak: Idea, Plus GSM, salony jubilerskie W. Kruk i Yes, Deni Cler, Vision Express, Ecco, Bata, Ving/Itaka oraz wiele innych obecnych zarówno na terenie całej Polski, jak i rynkach lokalnych.
Teraz posiadacze kart BZWBK mogą zapłacić w nich nawet 20 procent taniej.
Dokładną listę sklepów i punktów usługowych biorących udział w programie publikujemy na stronach internetowych banku www.bzwbk.pl. Wszyscy partnerzy programu oznaczeni są specjalnymi naklejkami.
Sprawdź także:
25.03.2025 (08:44)
Klienci Żabki mogą zobaczyć swój koszyk zakupowy na terminalu płatniczym
Sieć sklepów Żabka wprowadziła nową funkcję na terminalach płatniczych – wyświetlanie koszyka zakupowego na …
25.03.2025 (07:47)
Już można ubezpieczyć uprawy w Generali Agro
Od 24 marca rolnicy mogą ubezpieczyć swoje uprawy w Generali Agro i skorzystać z wyspecjalizowanej ochrony, by …
25.03.2025 (07:45)
Powiew wiosny w kredytach mieszkaniowych
U progu wiosny zdolność kredytowa poszła w górę. Stoją za tym nie tylko rosnące wynagrodzenia, ale też delikatna …
25.03.2025 (07:43)
VeloBank rusza z kampanią wizerunkową dla segmentu business banking
„Biznes to Ty, reszta to my” – tym hasłem, wypowiadanym głosem Magdaleny Różczki, VeloBank otwiera nowy etap …
23.03.2025 (15:10)
Banki są najbardziej narażonymi na cyberataki organizacjami finansowymi w UE. Dane Agencji UE ds. Cyberbezpieczeństwa – ENISA
Współczesny sektor finansowy przypomina potężną cyber-fortecę, chroniącą nie tylko pieniądze klientów, ale i …
23.03.2025 (15:08)
Czy młodzi wrócili na rynek mieszkań?
O sytuacji mieszkaniowej często mówi się w kontekście realiów, które napotykają młode osoby. Potencjalni nabywcy …