Nowy serwis zostanie uruchomiony 15 marca br. Tego dnia rozpocznie się także dwutygodniowa kampania promująca stronę www.zozole.pl. Na ten dzień zaplanowano również kampanię promocyjną tego wydarzenia. Jest nią ogólnopolskaa loteriaa promocyjnaa – Zozomania rozpoczynająca się już 1 kwietnia. Poprzednią niespodzianką była nowa odsłona internetowej strony marki Zozole, która zainaugurowana została 15 marca br.
Po uruchomieniu nowej strony www.zozole.pl, kolejnym etapem działań mających na celu zwiększenie zainteresowania marką jest organizacja loterii promocyjnej – Zozomania. Rozpoczęcie akcji zaplanowane jest na dzień Akcja rozpocznie się 1 kwietnia i potrwa do 26 czerwca.
Nagrody mają szansę otrzymać ci, którzy w torebkach Zozoli lub w cukierkach na wagę znajdą Zozokwasery – megakwaśne cukierki, które zostały ukryte w podwójnej owijce. Zewnętrzny papierek niczym nie różni się od pozostałych, ale w środku znajduje się folijka z napisem „Dorwałeś Zozokwasera”, którą wraz z kuponem konkursowym (umieszczonym na opakowaniu, z opakowania, ulotkach rozprowadzanych w sklepach, a także na stronie www.zozole.pl) należy nadesłać pod wskazany adres.
Dla uczestników przygotowane zostały atrakcyjne nagrody:
– główne: 15 kolorowych zozolowych komputerów z przezroczystą obudową, ze święcącymi tęczowymi diodami
– gwarantowane dla najszybszych: 15 000 frisbee – latających Zozodysków w atrakcyjnych kolorach
W każdym miesiącu 5000 pierwszych zgłoszeń nagrodzimy frisbee, a dodatkowo: 10 maja oraz 9 i 26 czerwca w ręce Zozofanów w wyniku losowania trafi po pięć unikatowych komputerów.
Promocja otrzyma aktywne wsparcie w telewizji – nowy spot reklamowy promujący akcję pojawi się w TVP1, Polsacie oraz kanałach dla dzieci: Zig Zap, Jetix, Cartoon Network, Mini Mini. Reklamy ukażą się także w, prasie dziecięcej (m.in. w tytułach: Kaczor Donald, Witch, Cybermycha) oraz branżowej (Życie Handlowe, Poradnik handlowca, Wiadomości Handlowe), na stronach internetowych (wp.dzieci.pl, zyrafa.pl, dziecionline.pl, szkola.net) oraz w formie plakatów w szkołach podstawowych największych miast Polski. Informacja zostanie również zamieszczona na oficjalnej stronie marki: www.zozole.pl.
Firma Mieszko S.A. przygotowała kolejną odsłonę internetowej strony marki Zozole, przy współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia.