Każdy z produktów dociera do nieco innego segmentu rynku i internauty z innymi zainteresowaniami i potrzebami. Portal Panorama Internetu ePF.pl jest adresowany do użytkownika zainteresowanego dostępem do informacji biznesowych. Multifunkcjonalna wyszukiwarka Gooru.pl jest używana przez użytkowników ceniących sobie praktyczne podejście do sieci i chcących szybko dotrzeć do konkretnej, interesującej go informacji, mającej zastosowanie zarówno w pracy zawodowej jak i prywatnie . Anonser.pl jest adresowany do odbiorców poszukujących informacji handlowej. Anonser.pl daje unikalną możliwość skutecznego analizowania rynku z wielu wyspecjalizowanych serwisów pod względem konkretnych ofert, cen oraz wyboru tej najatrakcyjniejszej. Łącznie te trzy produkty pokrywają niemal w całości zachowania Internautów wynikające z ich potrzeb związanych z siecią. Użytkownicy, korzystając z Internetu w różnych celach, w różnorodny sposób reagują na reklamę. PI wypracowała ofertę umożliwiającą dotarcie z informacją o produkcie i firmie w optymalny sposób do użytkowników, których uwaga jest w danej chwili ukierunkowana na różne bodźce, sprawiając, że przekaz reklamowy jest przez nich odbierany pozytywnie.
Wiele proponowanych form reklamowych oraz specjalnie przystosowana do przekazu reklamowego konstrukcja produktów umożliwi dotarcie i dopasowanie form reklamy praktycznie dla każdego klienta. Reklamodawca będzie mógł trafić do odbiorcy – poprzez odpowiedni dobór produktu, form reklamowych i opcji przenikania się użytkowników oraz produktów.
Program „Zupełnie Nowa Synergia” pozwala również – poprzez kumulację unikalnych użytkowników – projektować klasyczne kampanie zasięgowe, docierające do prawie miliona internautów miesięcznie, generujących prawie 35 mln odsłon.