namy już laureatów 6 edycji plebiscytu (organizowanego w ramach IX Kongresu Public Relations) Mocni Wizerunkiem 2010. Jak zawsze są nimi, zgodnie z ideą przedsięwzięcia, firmy, które oprócz swej biznesowej działalności, aktywnie udzielają się na polu społecznym i podejmują liczne akcje charytatywne. W tym roku przyznano również nagrodę specjalną dwumiesięcznika VIP Biznes&Styl.
Laureatów poznaliśmy 21 kwietnia, podczas pierwszego dnia Kongresu.
Statuetki „Mocni Wizerunkiem 2010” w edycji ogólnopolskiej trafiły w ręce:
-
FFiL Śnieżka S.A. oraz Task Force Consulting Sp. z o.o. za projekt: „Kolorowe Boiska, czyli Szkolna Pierwsza Liga”
-
RoboCAMP za project: „First Lego League”
-
Partner of Promotion Sp. z o.o. oraz Agencja Reklamowa Martis za projekt: „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!”
Natomiast w edycji podkarpackiej przyznano je firmom:
-
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A.
-
Asseco Poland SA
-
ICN Polfa Rzeszów S.A.
W obu edycjach przyznane nagrody główne są nagrodami równorzędnymi.
W tym roku dwumiesięcznik VIP Biznes&Styl przyznał także nagrodę specjalną dla firmy ULTRATECH „charakteryzującej się dobrym wizerunkiem i potrafiącej kreować dobry wizerunek miasta i regionu w Polsce i na świecie”. Przyznawana jest ona firmom autonomicznym, powstałym i działającym na Podkarpaciu.
Organizatorami konkursu są: Zakład PR Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Telma Group Communications, Ideo Sp. z o.o., oraz w edycji podkarpackiej: Radio Rzeszów, Super Nowości i TVP Rzeszów.
Źródło: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie