Polski Standard Płatności, operator systemu płatności mobilnych BLIK wystartował z nową kampanią reklamową promującą korzyści, jakie daje użytkownikom usługa przelew na numer telefonu BLIK. Bohaterami spotu zostali Tomson i Baron – członkowie zespołu Afromental i jurorzy popularnego programu The Voice of Poland. Muzycy w utworze skomponowanym specjalnie na potrzeby kampanii, przybliżają odbiorcom nowe hasło przewodnie BLIKA „Żyj bardziej” i zachęcają do otwarcia się na nowe możliwości i rozwiązania.
Kampania inicjuje całoroczne działania promujące przelewy na telefon BLIK. Celem tych działań jest pokazanie, jak użyteczne w codziennym życiu jest to rozwiązanie i jak bardzo może ułatwić każdemu z nas przekazywanie pieniędzy odbiorcy znając tylko jego numer telefonu. Od 2020 r. obserwujemy dynamiczny wzrost wykorzystania tego typu rozliczeń między użytkownikami BLIKA – aż 167 proc. wzrost liczby transakcji r/r. Głównym przekazem rozwijanej przez BLIKA platformy komunikacyjnej wokół pozytywnych finansów jest nowy claim, a zarazem hasło najnowszej kampanii reklamowej „Żyj bardziej. BLIK”.
– Przelewy na numer telefonu są najszybciej rosnącą funkcją BLIKA. Jego użytkownicy doceniają je przede wszystkim za to, że działają między różnymi bankami, są darmowe i natychmiastowe. Można je wykonać z dowolnego miejsca i o dowolnej porze – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA. – Kampania ma podkreślić zalety usługi i zachęcić jeszcze większe grono użytkowników do skorzystania z niej. BLIK, jako nowoczesna marka, kreuje nowe trendy w świecie finansów. Swoimi działaniami chcemy wywoływać w ludziach pozytywne emocje i inspirować ich, aby „żyli bardziej”, korzystając z wygodnej i prostej usługi, jaką jest przelew na telefon BLIK. Jestem przekonany, że wzrost jej popularności będzie jeszcze większy, niż obserwowaliśmy w ubiegłym roku – dodaje.
Ambasadorami kampanii BLIKA zostali Tomson (Tomasz Lach) i Baron (Aleksander Milwiw-Baron), członkowie zespołu Afromental i jurorzy popularnego w Polsce talent show. Muzycy w ramach akcji skomponowali utwór „Żyj bardziej”. Ma on zachęcać osoby, które jeszcze nie korzystały z przelewu na telefon BLIK, do wypróbowania jego możliwości i doświadczenia korzyści, jakie ono oferuje.
– BLIK na rynku istnieje od zaledwie kilku lat, a już zdążył mocno wpłynąć na nasze życie. Wiele jego obszarów związanych z finansami po prostu ułatwił i sprawił, że stały się przyjemniejsze i bezpieczniejsze. BLIK jest swego rodzaju life-changerem. Ta właśnie myśl była punktem wyjścia do nowej koncepcji komunikacyjnej – mówi Michał Tyburcy, Businness Director, Change Serviceplan. – Kontynuujemy komunikację w muzycznej oprawie. Któż mógłby lepiej opowiedzieć nam w muzycznym stylu o rozliczaniu się między przyjaciółmi niż dwóch bardzo dobrych kumpli… Dlatego też, zaprosiliśmy do współpracy Tomsona i Barona którzy napisali i skomponowali utwór o próbowaniu nowych rzeczy i niezamykaniu się na rozwiązania, które przynosi stale zmieniający się świat, po prostu o życiu bardziej – dodaje.
Na potrzeby kampanii przygotowano – wprowadzający spot główny (30”), spoty (4 x 15”) oraz 2 minutowy teledysk, który niebawem będzie można zobaczyć w internecie. Będą one emitowane w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych, w internecie oraz w mediach społecznościowych.
Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, która od kilku lat współpracuje z BLIKIEM. Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG sp. z o.o. oddział Spark Foundry.
Link do głównego spotu kampanii: https://youtu.be/NjRhpcJ-JuU
Źródło: PSP