Zysk brutto w czwartym kwartale wzrósł do 263 milionów wobec 204 milionów w poprzednim roku. Poprawiły się także wskaźniki efektywności – ROE wzrósł z 13,6% na koniec czwartego kwartału 2006 do 16,7% na koniec czwartego kwartału 2007. Wzrostowi przychodów towarzyszło utrzymanie kosztów pod kontrolą – w czwartym kwartale koszty wzrosły tylko o 1% (rok do roku).
W 2007 roku miała miejsce poprawa wszystkich najważniejszych wskaźników. Zysk netto bez transakcji jednorazowych 2007 wzrósł o 64% w stosunku do roku 2006. Współczynnik wypłacalności pozostał na korzystnym poziomie 12,9 %. Ponadto doszło do wzrostu portfela kredytów sektora niefinansowego w wyniku znaczącego wzrostu kredytów detalicznych (30%) oraz korporacyjnych (wzrost 18%). Należy zwrócić uwagę na znaczący wzrost środków na rachunkach bieżących sektora niefinansowego (39%) – same środki na rachunkach bieżących Bankowości Detalicznej wzrosły o 110%,
Bankowość korporacyjna w 2007 roku uczestniczyła w wielu prestiżowych i znaczących inwestycjach – m.in. Citi Handlowy miał wiodący udział w finansowaniu zakupu litewskiej rafinerii przez PKN Orlen na łączną kwotę 1 600 000 000 Euro. Znaczącym sukcesem bankowości dla firm jest platforma OnLine Trading, której wolumen transakcji wzrósł o 405% w ciągu roku, a liczba rachunków w tym okresie zwiększyła się o 79%. Citi Handlowy w 2007 roku jako pierwszy na rynku wprowadził przedpłaconą kartę ubezpieczeniową do wypłaty odszkodowań komunikacyjnych ( z T.U.S.A. Generali) czy pierwszą na rynku przedpłaconą kartę medyczna (z CM Damiana).
Bank umocnił swoją pozycję lidera rynku kart kredytowych – na koniec grudnia 2007 w portfelu Banku było 820 tysięcy kart, w tym wiodąca karta cobrandowa na rynku – Citibank BP, z której korzysta już 170 tysięcy osób. Bankowość detaliczna zaoferowała Konto Totalnie Oszczędnościowe, które cieszyło się ogromnym zainteresowaniem ze strony rynku – w ciągu roku zgromadzono 1,7 mld złotych środków.