Provident z okazji swoich 10 urodzin w Polsce zorganizował dla swoich klientów Odjazdową Loterię Urodzinową. W puli nagród dla klientów do wygrania jest 10 samochodów Skoda Fabia II Classic i 500 odtwarzaczy DVD firmy Philips. Przedstawiciele firmy, których klienci wylosują nagrody, mogą wygrać jeden z dziesięciu 32” telewizorów LCD Philipsa i jeden z 500 telefonów bezprzewodowych tej marki. Loteria będzie szeroko promowana w mediach.
„Telewizyjny spot reklamowy (15 sek) jest pierwszym, jaki będziemy niebawem emitować, z serii 11 reklamówek przygotowanych w ramach zupełnie nowej kampanii wizerunkowo – sprzedażowej Providenta. Spot dotyczący loterii jest typową reklamówką direct responsową mającą na celu zachęcić do zadzwonienia na numer infolinii Providenta i do wzięcia udziału w loterii. Zaprezentowane są w nim nagrody, które klienci Providenta mogą wygrać. Kampania potrwa do 1 października.” – mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, dyrektor marketingu marki Provident.
Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w następujących stacjach telewizyjnych: TVP1,TVP2, TVN, POLSAT, TV4, PULS, TELE5. Dodatkowym wsparciem kampanii będą reklamy prasowe, które ukażą się w tytułach prasowych takich jak: Gazeta Wyborcza – dodatek telewizyjny, Metro, Angora, Echo Miasta, Kropka TV. Jako wsparcie loterii powstała także specjalna strona internetowa WWW.loteriaprovident.pl, na której zainteresowani znajdą szczegóły o tej akcji.
Spot reklamowy przygotowała agencja Rapp Collins. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Pan Media Western. Działania w Internecie prowadzi dla Providenta agencja HyperMedia. Kampanię wspierają także działania PR prowadzone przez Multi Communications.