Alior Bank wystartował z kampanią TV lokaty 100-dniowej oprocentowanej 7,5% w skali roku. Reklama telewizyjna wspierana jest komunikacją w Internecie oraz masowym mailingiem bezadresowym.
Spot zatytułowany „Czempion”, jest emitowany do 27 października br. w stacjach ogólnopolskich: TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN7 i TV4 oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Tytułowym czempionem jest lokata Alior Banku, której oprocentowanie osiąga rekordowe 7,5 procent, i którą można zerwać przed terminem bez utraty zarobionych odsetek.
Reżyserem spotu jest Pan Konstanty Przybora z agencji reklamowej PZL, a operatorem Pan Paweł Edelman, autor zdjęć m.in. do filmów „Pan Tadeusz”, „Katyń” czy „Pianista”. Reklama została zrealizowana w Książu – w jednej z najstarszych stadnin w Polsce. W jej przygotowaniu wzięli udział młodzi członkowie jeździeckiej kadry narodowej, wśród których są wielokrotni medaliści Mistrzostw Polski i finaliści Mistrzostw Europy.
Nowa oferta jest wspierana intensywną kampanią reklamową w Internecie, która potrwa do końca października. Obejmuje ona największe portale (m.in. Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl) i sieci reklamowe, a także komunikator Gadu-Gadu oraz masowe e-mailingi i emisję spotu telewizyjnego w serwisie YouTube.
Lokatę 100-dniową można założyć w oddziale banku, placówce partnerskiej lub – w przypadku osób niebędących jeszcze klientami banku – za pośrednictwem wniosku internetowego dostępnego na stronie www.lokata.aliorbank.pl. Oferta obowiązuje do końca października 2011 r.
Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada Agencja PZL, media zaś zaplanował i zakupił Dom Mediowy Maxus, a spot reklamy przygotował Dom Produkcyjny Film Produkcja.
Źródło: Alior Bank